CroppedImage

Lokallagsleder- sjekk ut muligheten for deltagelse på Gi Jesus Videre

Vi i Metodistkirkens Barne og Ungdomsforbund (MBU) og Metodistkirkens Nasjonale Arbeid (MNA) ønsker å gjøre litt stas på dere frivillige ledere. Nemlig å tilby deltagelse på konferansen Gi Jesus Videre til en rimelig penge.
Konferansen Gi Jesus Videre arrangeres annethvert år i Kristiansand og i 2024 arrangeres konferansen 1-2.november.

Som lokallagsleder eller gruppeleder i Speideren kan du delta på dette seminaret for kun 1500kr i egenandel. Det betyr at MBU og MNA dekker reise, opphold, mat under konferansen og konferansebillett.

Årets tema er «Plass til en til», dette vil ha fokus på det personlige, menighet og diakonalt arbeid. Dette er en konferanse som kan gi inspirasjon, gode ideer og ikke minst tid til å møte andre som har samme gløden som deg. Vi i MBU kommer også til å være til stede for å svare på spørsmål rundt dette med lokallag, rapporter, årshjul osv.

Dette er en unik mulighet for deg som leder å få mye servert på et sted. Vi håper at så mange som mulig har ønske om å delta på dette.

For påmelding eller spørsmål, send en E-post til ellen.irene.klepaker@metodistkirken.no eller på telefon 92683154.
Påmeldingsfrist er 31.august (samme dag som innlevering av Frifondsrapporten 😉)

Se mer om Gi Jesus Videre på Facebook, (1) Facebook

Eller på deres nettsider, Hjem | Gi Jesus videre

Vi oppfordrer menigheter til å sende flere deltagere på denne konferansen slik at dere i ettertid kan dele erfaring og inspirasjon. Påmeldingen åpner med Earlybird priser fra 1.mai.

Dersom dere ønsker å høre hvordan tidligere deltagere har hatt det på Gi Jesus Videre, så kan vi henvise til Både Ole Martin Andreassen og Lina T. Blikstad

Vi håper at dette er et tilbud mange har mulighet til å delta på.

Ta gjerne kontakt med meg dersom det er noen spørsmål.

Ha en fin dag videre.

Mvh.